Hvornår har du sidst revideret din livsførelse? Nogle gange trænger vores liv til en oprydning, for at hænge sammen.I forlængelse af de sidste par ugers blogindlæg om, hvordan man får styr på sin stress - før det er for sent og…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/10/mop-2736400_640.jpg426640Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-10-12 07:49:202018-03-19 14:45:41Ryd op i dit liv
Så er det på tide at reagere. Som jeg skrev i sidste uge, kan meget stress undgås ved god selvledelse gennem afgrænsning, prioritering og planlægning. Men selv den bedste planlægger kan komme ud i situationer, der får stress niveauet…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/10/glass-1497227_1920.jpg12801920Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-10-04 08:02:002018-03-19 14:46:50Når du begynder at tage skade af din stress
Mange spørger mig, hvad de skal gøre, for at undgå stress og hvordan man skal reagere, hvis stressniveauet bliver for højt. Det findes der uanede mængder at gode råd til og samtidig passer de gode råd sjældent på alle. Men her er et…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/10/drive-863123_1920.jpg12801920Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-09-28 08:45:222018-03-19 14:47:29Har du styr på din stress?
Virksomheders mødekultur kan være uproduktiv og uhensigtsmæssig. Ledelsesrådgiver Allan J. Christensen skrev et blogindlæg om mødekultur, der fik mig til at klappe højt i hænderne.For dem, der ikke fik læst indlægget, så reflekterer…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/09/time-2980690_640.jpg426640Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-09-21 10:49:072022-05-29 07:31:06Vi bruger for meget tid på møder, der ikke skaber værdi.
Arbejdstilsynets besøg på de danske hospitaler for et par år siden viste alt for mange afdelinger med alt for dårligt psykisk arbejdsmiljø, hvilket naturligvis medførte påbud fra tilsynet om at få rettet op på forholdene.2 år…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/09/building-2762318_1920.jpg12711920Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-09-13 07:52:172018-03-19 14:54:34Det er svært, at rette op på et dårligt arbejdsmiljø
Hvorfor skal du arbejde med at nedsætte sygefraværet? Det er der 3 gode grunde til: Virksomheden, kollegaerne og medarbejderen.
Sygefravær koster rigtig mange penge
Rækkefølgen på de 3 argumenter skal ikke tolkes som at jeg sætter medarbejderen…
https://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2016/09/financial-3207895_1280.jpg8281280Bettina Prühshttps://www.godtarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/2017/06/Logo-u-txt.pngBettina Prühs2016-09-07 07:51:172021-09-07 07:34:17Nedsæt nu sygefraværet – det betaler sig!
Ryd op i dit liv
Når du begynder at tage skade af din stress
Har du styr på din stress?
Vi bruger for meget tid på møder, der ikke skaber værdi.
Det er svært, at rette op på et dårligt arbejdsmiljø
Nedsæt nu sygefraværet – det betaler sig!